Monday, March 16, 2009

Siapa yang jadi anggota bomba real sekarang ni?



Tengok Shahrul Adly.Apa yang tak kena dengannya?Saro melakukan beberapa siri kesilapan besar dalam arena kawad kaki.Antaranya..

1) Memakai beret seperti memakai kopiah taliban.Apahal lu mau ada jambul terkeluar Saro?

2)Tangan tidak digenggam kemas.Sebaliknya kelihatan terkejang-kejang seperti mahu melemparkan bola ragbi pun ada.Gua tau la lu ruggers..

3)Kaki lu kenapa masih mahu melangkah ketika arahan berhenti diberikan komandan Roy?Dahla la tu,kaki kanan keluar,tangan kanan pun keluar.Mana boleh.Tak synchronised.

4)Tali merah yang menghubungkan bahu lu dengan poket baju depan kelihatan pendek berbanding yang lain.

5)Ini untuk Hafeesyam.Lain kali kasi tegap sikit.Bukak dada tapi bukan tunjuk dada macam Anep Scoin dan rakan-rakan.Contohi Jeruk.Baru nampak padu.


nota untuk Saro dan Hafeesyam:Jangan marah gua.PhelpsJo Nizam yang paksa gua post.Kalau tak dia nak sebar gambar gua berkemban sambil memasak.

2 comments:

  1. Cilakak Jon. Ini macam pundek letup dia. Saro lu kena pegang nasihat ni.

    ReplyDelete
  2. Pergh gile lame gamba! aku pon tatau wujud gamba nieh.. hahaha... knp sme stok menunduk je nieh.. br pas kne marah ke?

    ReplyDelete