Thursday, April 16, 2009

Jeruk Vs Jeruk

Hayati gambar dibawah.Aku rembat dari blog ZuhdiJohan.Pelajar Semsas 2004-2008.(maaf ya aku curi)

Dari kiri Hafizuddeen, si Ruzaini(jeruk) dan aku(pemilik blog ZuhdiJohan)

Aku bukan kenal siapa-siapa pun diatas.Tapi aku tertarik dengan nama kurungan budak di tengah.

Gambar dibawah ini pula sebagai perbandingan...

Di kiri ialah Mohd Juzaimee(Jeruk asli).Dikanan pula Ruzaini(warisan Jeruk asli)

Orang cakap harimau mati meninggalkan belang,Jeruk keluar Semsas meninggalkan spesisnya sendiri.

5 comments:

  1. gila
    junior ni dorm damai 3 gak sekejap

    ReplyDelete
  2. haha celaka punya post..hahaha

    ReplyDelete
  3. rasa2 macam ada ramai lagi spesis jeruk.

    ReplyDelete
  4. akuhutangkoopsemsas5ringgitMay 8, 2009 at 6:49 AM

    generasi jeruk ke jeruk evolution ala teori darwin

    ReplyDelete