Wednesday, May 20, 2009

Jersi kenduri.(bukan syak lagi dah Macho..)

Kenduri kahwin Nik Iskandar


Kenduri kahwin Haidar


Kenduri kahwin Roy


Kenduri kahwin Due


Kenduri kahwin Ezaidin dan Syakirin


Kenduri kahwin Alif Firhan
  • Gambar-gambar diatas semua ada persamaan sedikit sebanyak.
  • Kalau kau hebat cuba cari siapa yang pakai jersi kenduri yang sama setiap kali pergi kenduri kahwin
  • .Kalau betul,aku belanja makan cendol..
  1. Fadzadi memang champion.Daripada 3 gambar kenduri yang ada dia,3 kali juga pakai baju sama.Baju faveret kot..Tapi ok juga.Kalau tak pakai baju biru tu mungkin orang tak perasan kehadiran dia.
  2. Saro naib champion.Dia ada 2 set jersi kenduri.Pakai gilir-gilir untuk 4 kenduri yang dia pergi.Apasal kenduri Nik dengan Haidar lu dengan Pejo setting baju yang sama Saro?Memang soulmate.
  3. Pejo tempat ketiga.Fesyen Pejo memang mendahului zaman.Trend baju polo lambang besar belum menjadi kegilaan,dia dah pakai dulu dah..
  4. Bozo aku tak tau nak cakap apa.Setiap kali nampak dia kat kenduri kahwin memang kemeja jalur-jalur tu aja yang dia pakai.Cuma aku tak cukup bukti bergambar je.Lu ingat baju tu lu paling nampak hensem ke hah??


6 comments:

  1. Bila lu nak kahwin? Lu declare pun gua tak dengar cerita lagi ni..

    ReplyDelete
  2. mamat yg pki bju belang2 putih itam tu yg ske pki bju same je kan? haha..

    ReplyDelete
  3. saya rasa abang yang baju biru tu, dia dapat pakej aksesori berupa bayi. asal baju biru ja, ada bayi sekali. ha ha. (maaf abang, saya berjenaka sahaja)

    ReplyDelete
  4. Hah!sudah budak genius ni..berani betul buat lawak dengan Database.nak cium bau neraka agaknya..

    ReplyDelete
  5. sekali lagi ade orang menyamar sebagai saya..
    kurang ajar betul "Zuhdi" yang di atas itu..
    apabarang guna nama tak real...

    ReplyDelete
  6. masa aku(NICK iskandar) ngan haidar kawen jatuh hari yg sama kot...tu yang abang nizam n saro pakai baju yang sama...

    ReplyDelete