Saturday, May 16, 2009

Memperkenalkan...


  • Inilah dia rupa paras tunang Roch/Rochang/Machang/Mache/Mat Iru/Mohd Khairul Idham/Boboi.Banyak betul nama samaran.
  • Tak silap aku tunang Roch ni namanya Ita.Cun gua cakap lu..
  • Kalau nampak Roch bersiar-siar dengan makwe lain,itu bukan tunang.Itu kau kasi tendang je kat Roch.
Nota tambahan: Baru-baru ni aku ter'ejas' makwe yang rupa-rupanya tunang orang.Tapi bukan tunang Roch la..Tunang makwe tu belasah aku sampai lunyai.Paru-paru aku retak,jantung terkoyak serta mengalami pendarahan dalaman(aku terpaksa bertukar kepada jantung mekanikal)usus besar tersumbat,usus kecil tersimpul mati.Tapi mujur,hati aku cuma terluka sahaja.Aku dah keluar hospital.

7 comments:

  1. bile nk naik pelamin nye

    ReplyDelete
  2. Gua dengar Roch dah tempah pelamin plastic injection kat ILP Jitra.

    ReplyDelete
  3. mesti ade buat konsert sekali..buleh anep scoin beraksi

    ReplyDelete
  4. Haha.aku memang sengal la ieta..Kirim salam kat Roch.

    Konsert tak ada.Tapi dikir barat ada.Anep Scoin jadi tukang karut.(ye ke tukang karut?)

    ReplyDelete
  5. gamelanla..namer pn duk negeri sembilan..
    ader boleh anep wat?huhu!~

    klau boleh aku sediakan port tuk dia dan kengkawannya..hahah!~

    ReplyDelete
  6. kalo negeri sembilan patutnye caklempong la...
    haha...

    ReplyDelete